Pravidla pro vracení zboží

ZPĚTNÉ VSTUPY:
Naše zásady trvají 14 dní. Pokud od vašeho nákupu uplynulo 14 dní, nemůžeme vám bohužel nabídnout vrácení peněz nebo výměnu. Abyste mohli zboží vrátit, musí být nepoužité a ve stejném stavu, v jakém jste ho obdrželi. Musí být také v původním obalu.
Další položky, které nelze vrátit:
- Dárkové karty

V některých situacích je možné vrátit pouze část peněz (pokud je to relevantní).
Zboží se zjevnými známkami používání. Jakékoli zboží, které není v původním stavu, je poškozené nebo mu chybí části z důvodů, které nebyly způsobeny naší chybou, a jakékoli zboží, které je vráceno po více než 14 dnech od doručení, bude považováno za zboží, které nelze vrátit.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ (POKUD SE NA NĚJ VZTAHUJE):
Po obdržení a kontrole vráceného zboží vám zašleme e-mail s oznámením, že jsme vrácené zboží obdrželi. Rovněž vás budeme informovat o schválení nebo zamítnutí vrácení peněz. V případě schválení bude vrácení peněz zpracováno a na vaši kreditní kartu nebo původní způsob platby bude do určitého počtu dní automaticky připsán kredit.

ZPOŽDĚNÉ NEBO CHYBĚJÍCÍ NÁHRADY (POKUD SE NA NĚ VZTAHUJE):
Pokud jste dosud neobdrželi refundaci, zkontrolujte nejprve znovu svůj bankovní účet.
Poté se obraťte na společnost vydávající kreditní karty, může nějakou dobu trvat, než bude náhrada oficiálně zaúčtována. Pokud jste toto všechno udělali a stále jste ještě neobdrželi vrácené peníze, použijte prosím kontaktní formulář v dolní části stránky a pošlete nám e-mail. Odpovíme vám do 24 hodin od chvíle, kdy se nám ozvete.

VÝMĚNY (JE-LI TO RELEVANTNÍ):
Výměna zboží je možná pouze v případě, že je vadné nebo poškozené. Pokud je potřebujete vyměnit za stejnou položku, pošlete nám e-mail kliknutím na kontakt v horní části této stránky.
Dbáme na to, abychom na všechny e-maily odpověděli do 24 hodin.

pixel